Header Ads

Sevgili Karantina


Sevgili Karantina


Sabah uyandım  10 bardak çay içtim hasta olduğum için oruç tutmuyorum
derken öğlen olmuş kahvaltı yaptım müzik dinledim
bi kaç eğitici video programlama web tasarımı kodlama uygulama derken
akşam oldu sosyal medyada biraz sörf yaptım
dün geceki ilaç iyi geldi akşama kadar keyfim yerindeydi
akşam yemeğinde iftar saatinde çorba hazırladım evde kedi olmaması yalnızlığımı artırıyor

unutmadan CONAN arşivim çok canlı bu arada
fakat uzun bir süre bakmayı düşünmüyorum
geçen gün instagrama öpücük yollamıştım hala bi cevap yok
ramazan ayı oruç iftar sahur pide ve cuma namazları
bu kavram ları tekrar hatırlayalım
masamda ingilizce sözlük bön bön bana bakıyor tınlamıyorum
notebook un üstünde deyimler sözlüğü yazım kılavuzu filan var gık yok
pilot kalemimi buldum bu arada kalemsiz hayatta yapamam şapkasız uyuyamam
iki haftadır bitki çayları içiyorum çeşit çeşit
kolonya yı günde birkaç defa kullanıyorum maske alık alık bana bakıyor
tabakama sigaraları sıraladım

ajandaya yazmıyorum sıkıldım çünkü çakmaklarımdan bi kaçştanesini kaybettim
joystik öylece duruyor oyun diğer HDD ye kurulu uğraşmak oynamak istemiyorum
Glade ile henüz konuşmaya başlamadık arada bi tıslıyo
klavye henüz bozulmadı tırnak makasının selamı var
duvardaki ayasofya tablosuna arada bir bakıyorum
balkonda fazla oturmadım yorgunluk geldi uzanmışım


dünki istiklal marşını dinledim odadan çıkmadım şaka sanmıştım meğer gerçekmiş

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.