Header Ads

Karantina ulAn

Karantina ulAn

Günler çok yoğun geçiyor

hasatalığım nedeniyle bazı şeyleri hatırlamakta gecikme oluyor

gündemi tam manası ile takip ettiğim söylenemez sadece göz gezdiriyorum

film dizi izlemeyi çok istesemde izleyemiyorum bazan geceleri uyku tutmuyor

akşama kadar geçmişin muhasebesini yapıyorum genelde hep borçlu görünüyorum

aynı askerlik gibi esas  askerlik şimdi başlıyor derlerdiya hah tamda öyle işte

Survivor izliyordum oy verdiğim yarışmacı çok erken elendiği için izlemeyi bıraktım

yarışmaların sonuna kadar yarışmacıların elenmesi bence çok yanlış puan sistemi daha uygun

bu yüzden çok acımasız bir yarışma

kitaplarımla aram fena değil de vitrinlik oldu biraz arada bir iki sayfa okuyorum

henüz iki rafım var boş zamanla gözüme takılan kitapları alırım

çevrede genelde hep aynı kitaplar var

karantina günleri akşama kadar websiteleri yeni birşeyler tasarım kodlama programlar

gibi konular arasında sosyal medya siteleri ve haber sitelerini gözden geçirmekle tamam oluyor..

bu günlerde hazır çorbaları içmiyorum pek iştahım yok gibi

kahvaltılıkla günler geçti bitti karantina

filmler müzik te var tabiki bunun  yanında dini videolarıda izliyorum

hayatta ne varsa azda olsa ilgileniyorum işte

birileri anlam veremesede herşeyi anlamaya gerek yok diye düşünüyorum

ısrar etmek anlamsız

bizim jenerasyon için durum teknoloji ile bağlantılı bir hayat tarzı

telefon tablet pc gibi cihazlar ile aile gibi olduk

eskiden TV ve Kasetçalar Radyo gibi cihazların güncel sürümleri

hayatı daha renkli hale getirsede karantina altında insan sıkılmıyor değil

hergün birşeylerile vakit geçiriyorum aslında bana kalsa dışarda parkta oturup saatlerimi harcarım

emekli memura benzedim

Allah sabırlar versin Türkiye ve Türk milletine..

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.