Header Ads

Windows 11 AIO 22000.466 | MultiOEM | CPU-RAM-Disksize-TPM-Secureboot Fix | Ocak 2022

 Windows 11 AIO 22000.466 | MultiOEM | CPU-RAM-Disksize-TPM-Secureboot Fix | Ocak 2022

Q9R8rq.png

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

UUP dump üzerinden 15.01.2022'de elde edilen ISO dosyasını kullandım.

MultiOEM projesiyle zenginleştirdiğim sistemi, CPU-RAM-Disksize-TPM ve Secureboot gibi zorunlu gereksinimlerini kaldırdım.

SSD optimizasyonu için gereksiz olan servisleri kapattım. ( PreFetch, SuperFetch, BootTrace ve PagingExecutive )

Başlat menüsünü alışmış olduğumuz şekilde sola sabitledim. ( Beğenmezseniz değiştirebilirsiniz, herhangi bir engel bulunmuyor. )

Bunların dışında, Hata ayıklama günlüğü devredışı , Masaüstü simgeleri aktif, MSRT devredışı, indeksleme,bakım ve hata raporlama servisleri pasif, görev çubuğu arama, bul görev görünümü simgesini gizli, sağ tıka görev yöneticisi kısayolu eklendi.

Masaüstüne PRIVATEmre adlı bir klasör ekledim, içerisinde Defender, UAC, ince ayar ve aktivasyon için gerekli olan programları bulacaksınız.

Gerekli tüm ince ayar ve servis optimizasyonu sağlanmış olup yazıcı ve ağ paylaşımı için gerekli olan hiçbir servise yada hizmete dokunmadım.

RAM kullanımı oldukça başarılı olan bu projede iyi bir SSD'ye sahipseniz uzun yıllar boyunca size eşlik edecek bir işletim sistemi olacaktır.

Bu projede profesyonel yöntemler ve araçlar kullanıldığı için sistemi ya Rufus ya da Multiboot,ların içerisinde yer alan 78 Setup - WInst yöntemi ile kurabilirsiniz.

Konu altında gerekli olan rufus ve multiboot ile kurulum yöntemleri için gerekli anlatım video ile sağlandı.

Windows Defender , Windows Update ve OneDrive için hiçbir ayar yada işlem yapılmamıştır. 

MultiOEM projemizin Windows 8.1 çalışması @amd_turkeyWindows 10 çalışması ise @MrRush tarafından hazırlanmıştır.

Oldukça sağlam hazırladığımızı düşündüğümüz MultiOEM Windows 8.1, 10, 11 çalışmaları ücretsiz olup tüm üyelerimize erişimi açık olacaktır.

  İçeriği Görüntüle

images?q=tbn:ANd9GcQbNAEorAvUrNOtNksPuTz

Sistem : https://uploadrar.com/rcma10h8i10h [ Link Şifresi : tnctr ]

Rufus : https://uploadrar.com/8l598m5uj7kq

Multiboot ile Kurulum : https://uploadrar.com/x8ao9hcsxpv6

Kurulum anlatımı yapmış olduğum Multiboot Çalışması : PRIVATEmre Multiboot V2

78Setup-WInst Yöntemi içeren tüm MultiBoot,larda sorunsuz olarak projeleri kurabilirsiniz.

 

1_zpsa4ca5b76.png

 TNCTR © 2022

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.