Header Ads

Karantina Günlükleri

Karantina Günlükleri

“Anneler Günü kutlu olsun”

Sabah kalktım iştahsızım yemek kahvaltı gece 11 e kadar doğrudürüst birşey yemedim

izlediğim filmlerden en çok etkilendiğim sanırım “Deliler” filmi oldu

senaryosu çok iyiydi delilerin biraz daha dengesiz hareketleri olabilirdi

daha çok psikopat eğilimli karakterler ve olaylar daha kalabalık bir kadro da olabilir

neyse güzel filmdi izlerken çayın dibini buldum

karantina kısıtlaması en çokta parklarda oturup vakit geçirememek

sosyal medyada Ramazan ayında bi tarafımda mini etekli bikinili kızlar

diğer tarafımda Cüppeli Ahmet Hoca sabahlıyorum

kitap okumak istediğimde bir sayfa okuyup bırakıyorum çünkü aşırı derecede

odaklanmak istemiyorum sorun oluyor

zaten ezber kuvvetim yok saniyede unutuyorum okuduğumu

Youtube de birsürü Hoca Efendi yerlerini aldı

bikaçtanesini dinledimm ama en doğru yaklaşım tarzı ve anlayış kolaylığı

Ahmet Mahmut Ünlü diyorum belki yaşından dolayı diyeceksiniz ama

Ehli sünnet itikadı hatipliğinin hakkını en iyi noksansız veren insan

mücahedelerin ve münakaşaların dozuda gayet uygun bir izahat ile anlatıyor

diğer hoca efendilerin eksiklerini kusurlarını anlatmaya gerek yok

görünen köy kılavuz istemez Ömer Döngeloğlu Hoca ya da Allah’tan rahmet diliyoruz

yıllarca dinledik sohbetleri iyiydi

çok duygusal bir anlatım tarzı vardı kendisini bazan tutamazdı..

Cüppeli Ahmet hocamızın kıymetini bilin Türkiyede böyle bir insan birdaha zor bulunur

bu kanaatteyim açık ve net

İhsan Şenocak Araştırmacı yazar bu konulara Ramazan ayında  bir program hazırlamış

 

bir yazarın gözüyle dine bakış açısı biraz aykırı yorumları olsada din ile olan konulara deyinmesi

bence çok faydalı din konularını sürekli gündemde tutmak gerekir

özellikle gençlerin bu konulara yönelmeleri gerektiği kanısındayım

 

Müzik dinleme işini ramazandan sonraya bırakmayı düşünüyorum

alkol de yok sigara ve ekmek almayı unutmuşum aklım sürekli birşeylerle meşgul

duraksayan bir düşünce dünyası içinde yaşıyorum

dur durak bilmesede bu hayat beni yoruyor

elimde birkaç proje var  henüz rayına oturmadı bazı konularda karar vermedim

twitter da dönen dolapları da umursamıyorum bıktım artık

henüz kitap bakmıyorum buralar kısıtlı bir kaynak şehir merkezine gitmek gerekiyor

daha sonraya erteledim

ev temizliği ile fazla uğraşmıyorum

bahçeye sebze ektim her gün su veriyorum ve çiçeklerim var kedi beslemiyorum

 

 

pek yazmak gelmiyor içimden

karantinada kalmak şaka gibi resmen ev hapsi gibi

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.