Header Ads

Karantina karmaşası

  Tam bir karmaşaydı..
ben iki gün sanmıştım birde baktımki dört günmüş
bayramda annemi ziyaret ettim aklıma şekerlik takıldı bayram şekerini unutmuşum
okadar buhranlıydıki günler bayram şekeri ve kolonya aklıma bile gelmedi
dört gün ne düşündün derseniz ekmek almak ve yemek yapmak dışında
pek fazla işim olmadı ufak tefek temizlik
kedilere su ve süt bahçeye ektiğim sebzeler büyümedi
boşuna sulamışım 😂


TV de dizi izledim Kuşlarla Yolculuk kısa olsada çok iyi bir diziydi
kadın ve çocuk karakterlerin az olması tek eksiği gibi geldi

sallama çay bitti
sevgilim yokmuş yeni öğrendim 😉
kolonya yarımdan biraz az her odada bir maske
çaydanlığın kulpu koptu yapıştırdım
neskafe fincanımda ortalığı yakıyor bu günlerde toz şeker kullanıyorum
deodorant ve oda parfümünden kusacağım geldi
valla bi sayfa okumadım açık söyleyimde
karantinadan bir gün önce hiçbir yerde ekmek yoktu
kuyruklar elli kişi civarındaydı
bu arada tesbihime laf söyletmem son günlerde ki haberler çok ilginçti
özellikle ekmek satıcısının saldırıya uğraması en acayibiydi
balkonda çay keyfi dizi sonrası çok iyi geldi bahçede turaladım okadar


yaşadığımız şu günlere bakış açılarını ele alırsak
Dindar kesim sürekli sorguluyor gençler bizim geleceğimiz olduğu için
kuran kıssaları ve bazı hadislerden yapılan sunumların gösterdiği
Hoca efendilerin münakaşaları ve çömezlerin sunumları.. ile şenleniyor
Sosyalist kesim muhalefet ve küfür etmekte ısrarlı görünüyor
sosyal medya analiz ve istatistiği diyebilirim.
Kemalist zihniyetin öteleme ve dışlamaları dindar kesmin umursamazlığı ile
günler geçiriliyor

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.